Om påmelding


-
Påmeldingen åpner 01.03.2025
-
Årsklassene J/G 6 - 16 år
-
Påmeldingsavgift:
-
Kr 500,- pr lag – J/G 6-8 år Miniturnering
-
Kr 900,- pr lag - J/G 9-10 år Kortbane
-
Kr 1400,- pr lag J/G 11-16 år
-
Kr 2000,- pr lag Senior
-
-
Påmeldingsfristen: 01.09.2025
-
Påmeldingsavgiften innbetales senest 7 dager etter påmelding.
-
Lag som trekker seg etter 01.09.2025 får ikke refundert påmeldingsavgiften.
-
Lag som trekker seg etter kampoppsett er publisert får et gebyr på 3000,-
-
Deltagerbånd bestilles i Profixio.Frist for bestilling er 01.09.25
-
Deltagerbånd må være betalt innen 08.09.25.
-
Bestilling av størrelse på T-skjorte MÅ registreres innen 01.09.2025
Det er begrensninger for antall lag i hver årsklasse og lagene vil derfor få plass etter hvert som påmeldingsavgift er mottatt.
Påmeldingsavgiften skal være betalt innen 1 uke etter at bekreftelse sendes ut. De som eventuelt ikke overholder denne fristen, risikerer at laget ikke kommer med.
Bestilling av tjenester MÅ registreres i profixio innen 01.09.2025.
Faktura for tjenestene henter lagene ut selv fra bestillingen i profixio. På faktura står betalingsfrist, merk betalingen med KID ("betaling merkes"). Da blir betaling registrert på korrekt lag med en gang.
- Status på tjenester, faktura og betaling kan lagene selv sjekke i profixio til enhver tid.
Deltagerkort:
-
Minispillere og kortbanespillere 6-8 år skal ikke kjøpe deltakerbånd.
-
Spillere 9-10 år må ha deltakerbånd, og kan velger mellom A, B eller C bånd
-
Spillere fra 11 år og oppover må ha deltakerbånd, og velger mellom A eller C bånd
For hvert påmeldte lag gis det gratis deltakerbånd til lagleder.(Samme bånd som bestilles til spillerne).
-
1 gratis lagleder pr. lag ved kjøp opp til og med 10 deltagerkort.
-
2 gratis deltagerkort til lagledere pr. lag ved kjøp av flere enn 10 deltagerkort.
Ved behov for flere enn 2 bånd til lagledere som skal være med laget, må det legges inn ekstra deltakerbånd som spillerene har.
Lag som har meldt på samme lag i 2 klasser får kun 1 eller 2 deltagerkort til lagledere, avhengig om laget er mer eller mindre enn 10 spillere.
NB! Ved bestilling av deltagerkort, føres det på kun antall spillere. Det blir automatisk registrert kort til lagleder, eventuelt må man registrere ekstra bånd ved flere lagledere.
A - bånd
Den komplette Tafjord Håndball cup-opplevelsen
-
Deltagelse på Tafjord Håndball cup
-
Overnatting på skole fredag - søndag
-
Frokost lørdag og søndag
-
Middag lørdag
-
Kveldsmat fredag og lørdag
-
Lunsj søndag
-
Deltager T-skjorte
-
Frukt
-
Inngang på AtlanterhavsPARTY
(9-12 år kl. 18.00 - 20.00)
(13-16 år kl. 20.00 - 22.00)
kr 1450 / deltager
B - bånd
Den litt kortere Tafjord Håndball cup-opplevelsen (9-10 år)
-
Deltagelse på Tafjord Håndball cup
-
Overnatting på skole lørdag - søndag
-
Frokost lørdag og søndag
-
Middag lørdag
-
Kveldsmat lørdag
-
Lunsj søndag
-
Deltager T-skjorte
-
Frukt
-
Inngang på AtlanterhavsPARTY
(kl.18-00 til 20.00)
B-kort er for alderen 9-10 år, som skal bo på skole. Første kamp vil ikke bli satte opp før kl.11.00 lørdagen.
kr 1200 / deltager
C - bånd
Den selvstendige Tafjord Håndball cup-opplevelsen
-
Deltagelse på Tafjord Håndball cup
-
Deltager T-skjorte
-
Frukt
-
Inngang på AtlanterhavsPARTY
(9-12 år kl. 18.00 - 20.00)
(13-16 år kl. 20.00 - 22.00)
Deltagelse på cup, cup t-skjorte, frukt og deltagelse på AtlanterhavsPARTY
kr 500 / deltager
Kampene spilles i flere haller
- NYE Osane Idrettshall
- Kolvikbakken Idrettshall
- Fagerlihallen
- Larsgårdshallen
- Hatlane idrettshall
Ved behov setter vi opp busser/minibusser mellom skole og hall for A og B kort. Når du registrerer laget er det viktig at alle svarer på spørsmålet om behov for transport.
Allergier:
Deltakere/ledsagere med A- og B-kort og som har matallergi eller lignende, må på forhånd gi beskjed, slik at vi kan ordne alternativ mat til de som trenger det. Dette må opplyses ved registrering på Profixio.
Link til mer info om Turneringsreglement trykk her
Registrering av lag:
-
Alle lag registrer seg i Osane idrettshall!
-
Deltagerbånd blir utlevert ved registrering.